INEZ GOROŃSKA – Pierwsze tygodnie treningów

INEZ GOROŃSKA  – Pierwsze tygodnie treningów

INEZ GOROŃSKA AKTUALNA MISTRZYNI POLSKI (BIKINI FITNESS)

Jednym z kluczy do wypracowania zdrowej, smukłej i wysportowanej sylwetki jest dieta. Niektórym kobietom wydaje się, ba, są o tym wręcz przekonane, że odżywiają się w sposób zdrowy i pod względem stosowanej diety wszystko jest u nich OK., gdy tymczasem tak nie jest, bo jedzą zbyt dużo. Mimo że są to produkty zdrowe, to ilość kalorii uzyskiwanych z nich przekracza zapotrzebowanie ze strony organizmu. W takiej sytuacji nadmiar kalorii odkłada się w postaci tkanki tłuszczowej.

INEZ GOROŃSKA

INEZ GOROŃSKA

Załóżmy, że codziennie spożywać będziemy tylko 100 kcal ponad zapotrzebowanie organizmu. W ciągu miesiąca zrobi się z tego 3000 kalorii, a w ciągu roku 36500 kcal, co da nam ponad 3 kg dodatkowej tkanki tłuszczowej. Jak z tego widać spożycie każdej dodatkowej kalorii ma znaczenie.

Niemożliwe jest podanie przykładu diety, która byłaby odpowiednia dla każdej kobiety. Takiej uniwersalnej diety nie ma, ponieważ nasze organizmy różnią się od siebie i to czasami bardzo, a zatem różnią się także ich potrzeby. Dotyczy to nie tylko diety, ale i treningów.

Tak więc błędem jest ściągnięcie z KiF Sport lub Internetu diety jakiejś zawodniczki i zastosowanie jej bo to wcale nie musi dać dobrych efektów. Dużym zaskoczeniem może być to, ze zamiast ubywać nam tkanki tłuszczowej, zwiększa się jej ilość.

Jedynym rozsądnym wyjściem, które polecam każdej osobie, jest udanie się do specjalisty, który dostosuje plan żywieniowy pod indywidualne zapotrzebowanie klienta. Na pewno to trochę kosztuje, ale jest pewność, że dieta jest taka, jak być powinna i nadmiar kalorii w postaci dodatkowej porcji tkanki tłuszczowej nam nie grozi.

Jeżeli dieta będzie dostosowana pod zapotrzebowanie naszego organizmu, to wystarczy ją uzupełnić systematyczną pracą na treningach, a efekty same się pojawią.

Facebook Comments

Artykuły użytkownika

Najnowsze

Najczęściej komentowane

Facebook Comments